Leszel-e valami?

Weekend at London's

2016. december 03. 19:16 - uzsuzsi

Az előző hétvégén (november végén) Londonban jártam. Illetve nem is a hétvégén, hanem szombattól keddig, de sajnos ebből csak 2 nap volt a nettó "nyaralás", mert szombaton későn este érkeztem és kedden hajnalban már indultam is vissza Leidenbe. Nem csak ilyen-olyan légből kapott ötlet volt a londoni út ám, Krisztiánt és Julót látogattam meg, akik sok-sok vendégszeretettel elszállásoltak maguknál, de még körbe is vezettek Londonban, úgyhogy tudom, hogy már sokszor megköszöntem, de ezúton is nagyon hálás vagyok érte!

Az, hogy ilyen későn indultam, nem rajtam múlott. Tisztességes utazóként az eredeti indulás előtt már két órával kint voltam a reptéren (Eindhovenben ráadásul, ami másfél óra vonatútra van), ahol meglepődve konstatáltam, hogy a 15:15-ös indulást 19:45-re halasztották. Ami azt jelenti, hogy bőven aludhattam volna még reggel, bőven csinálhattam volna szendvicset az útra és nem kellett volna drágán megvennem a boltban a dobozos salátát, de ami még bosszantóbb volt, hogy így a teljes délutánra és estére tervezett program odalett, amit Krisztiánnal és Julóval terveztünk. Úgyhogy mivel sok ráhatásom az események alakulására nem volt, szomorúan átbattyogtam a biztonsági ellenőrzésen (ahol elvették tőlem az ajándékba szánt mogyorókrémet, mivel kenhető, így folyékonynak számít, nem szép dolog!) és szomorúan leültem várni. Az az igazság, hogy rá kellett jönnöm, hogy egy reptéren semmi izgalmasat nem lehet csinálni, de szerencsére nálam volt a tabletem, amin akár olvashattam is volna a kötelező irodalmat az egyetemi kurzusomra, de helyette inkább Candy Crush-t játszottam és Ellen DeGeneres videókat néztem a Youtube-on. Nem túl hasznos időtöltés, tudom, de sajnos amikor kicsit is feszültebb vagyok a kelleténél, nem igazán tudok koncentrálni - pláne, ha unalmas, amire koncentrálnom kell. Úgyhogy teljesen értelmetlen dolgokkal töltöttem ezt a 7(!!!) órát, mert a végén negyed 9 körül indultunk csak el. Viszont az időzónáknak hála, nyolcra ott is voltunk. Egy jó időutazás sosem rossz! Sajnos a visszaút így majdnem kétórás volt. 

Szerencsére (és Krisztián és Juló szervezésének köszönhetően) két napba rengeteg minden belefért, amit most főleg képekkel fogok illusztrálni, mert oldalakat tudnék írni róla, de talán ez látványosabb valamivel. Előre is elnézést kérek a helyszínek ragozása és a le nem fordított kifejezések miatt, de sehogy sem hangzik jól a legtöbb. 

dsc03578-min.JPG

Mókusokat etettünk a St' James Parkban

dsc03590-min.JPG

Sétáltunk a hidegben egy csomó furcsa madár között

20161127_130842.jpg

20161127_122138.jpg

20161127_170620.jpg

Várost néztünk minden mennyiségben

20161127_130940-min.jpg

Sajnos a baloldali forgalmat ennyi idő alatt nem sikerült megszoknom

dsc03615-min.JPG

Kiefer-kiállítást is láttunk, valamivel kisebb mennyiségben (egyébként nagyon érdekes, a legtöbb alkotását leöntötte ólommal, ami mérgező, úgyhogy óvatosan lehetett csak járkálni közöttük, hogy ne érjünk hozzá semmihez)

dsc03601-min.JPG

Megnéztük magunkat egy karácsonyi díszben (sőt mit több, még képet is csináltunk)

dsc03738-min.JPG

Megjártunk egy Christmas wonderlandet a Kew Gardensben - és ez még csak az első nap volt, másnap ugyanis:

20161128_100358.jpg

dsc03758-min.JPG

Felsétáltunk a Hempstead Heath-re és a Parliament Hillre, ahonnan nagyon szép volt a kilátás Londonra (ráadásul megnéztük a helyet, ahol a Sztárom a párom parkos jeleneteit is forgatták, tudom, lehet irigykedni)

dsc03760-min.JPG

Reggeliztünk a Borough Marketen

dsc03762-min.JPG

Körbenéztünk a feldíszített Covent Gardenben 

dsc03777-min.JPG

És megkóstoltam a reggel vásárolt blueberry cheesecake-et a Trafalgar Square-en, naplementekor, kivilágított Big Bennel a háttérben (ennél összetettebben csodásabb dolgot még nem csináltam szerintem soha)

De a fentieken kívül még adventi piacon is voltunk, megnéztük a St Paul's Cathedralt, a Globe boltjában vettem egy méhecskés füzetet, elmentünk a National Gallerybe és a British Museumba is, életemben először ettem sushit (istenien finom volt, nem tudom eddig hogy hagyhattam ki), voltunk angol pubban is természetesen, de könyvesboltban is jártunk, utaztam a double decker (piros kétemeletes busz) felső szintjén, társasoztunk és még annál is többet sétáltunk. Összességében hihetetlenül szuper két nap volt, annak ellenére, hogy az odaút túl későn, a hazaút pedig túl korán volt, London nagyon menő város és remélem, hogy a nem olyan távoli jövőben majd vissza tudok menni hosszabb időre is, hogy bejárjam a rejtettebb helyeket és még több Cadbury-t (nagyon finom csoki) vegyek! Muhaha

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszelevalami.blog.hu/api/trackback/id/tr2012019363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása