Leszel-e valami?

Hova lett egy hónap?

2017. április 11. 17:43 - uzsuzsi

Most leginkább ez a kérdés foglalkoztat, ugyanis egy hónap telt el azóta, hogy megírtam az előző posztot Dublinról, azonban ez az egy hónap olyan gyorsasággal és észrevétlenül tűnt el, hogy utána kell néznem a google naptáramban és a facebook eseményeim között, hogy pontosan mit is csináltam, mert olyan érzésem van, mintha csak a távolból figyeltem volna ezt az elmúlt időszakot.

Szóval segítségül hívva a social media-t, az alábbi dolgokat tudtam meg magamról:

- Túlvagyok egy vizsgaidőszakon, ami nem volt szerencsére annyira vészes, mint az előző kettő, meg is lettek a vizsgáim, a beadandókat is leadtam, úgyhogy aggodalomra semmi okom. A vizsgákkal telített hét így telt:

img_20170328_114528.jpg

Tanultam a szobámban

img_20170328_162052.jpg

Tanultam az erkélyen

img_20170319_183652.jpg

A könyvtárban pedig inkább a naplementét néztem, minthogy tanultam volna. Ejnye

- Újra elkezdtem Mimire vigyázni, heti pár napban, amíg az anyuka dolgozott. Ez nagyon nagy élmény volt, mert rengeteget fejlődött azóta, hogy kiköltöztem január végén, úgyhogy most már egészen jól el lehet vele beszélgetni, meg mindig nagyon örül, amikor átmegyek, egy fél óra általában azzal telik el, hogy csimpaszkodik rajtam (amit amúgy nem bánok, mert általában reggel megyek és álmos vagyok, szóval addig sem kell készülődnöm vagy gondolkodnom, hogy mit csináljunk aznap). Lett egy nagyon szuper biciklis ülése is, amit én kifejezetten kedvelek, mert hihetetlenül könnyű lett így közlekedni, mindenhova biciklivel megyünk, a múlt héten például állatfarmon voltunk babakecskéket simogatni:

img_20170404_104450.jpg

De olyan izgalmas dolgokat is csináltunk, mint kacsaetetés banánnal:

 img_20170406_112539.jpg

Vagy egy kutya-gang megfigyelése bevásárlás közben:

img_20170404_202909.jpg

- A facebook szerint az utóbbi időben elég sokat szocializálódtam, ami kifejezetten jót tett a vizsgaidőszak után. Van egy Leiden United nevű csoport, akikről már lehet, hogy írtam korábban, de a lényegük, hogy a holland és nemzetközi hallgatókat hozzák össze, nagyon szuper programokat szerveznek és csoportokra osztanak minket, hogy együtt vacsorázzunk a különböző holland hallgatói egyesületeknél. Ezek a vacsorák általában nem igazán az evésről szólnak (a vacsora megtévesztő szóhasználat, vigyázat), hanem hogy beszélgetünk, megismerjük egymást, utána pedig általában beülünk valahova meginni egy almalevet. 

- A Leiden United által szervezett program volt a Keukenhof látogatás is, ismertebb nevén a tulipánkert, valóban nagyon lenyűgöző volt, képek következnek:

img_20170402_154758.jpg

img_20170402_160608.jpg

img_20170402_161011.jpg

img_20170402_110656.jpg

img_20170402_110800.jpg

img_20170402_112618.jpg

img_20170402_144715.jpg

img_20170402_120254.jpg

Most egyébként nagyon hazahúz a szívem, szerettem volna ott lenni az összes CEU-s tüntetésen és megmozduláson, de annál többet nem tehettem a dologért, hogy élőben követtem az eseményeket online. De már csak 5 nap és felpattanok a repülőre Rotterdamban és hazavágtatok, hogy otthon majd azért szomorkodjak, mert visszavágyok Leidenbe. Hát semmi sem jó már?!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszelevalami.blog.hu/api/trackback/id/tr9412417677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása